kursor

Cute Bunny Holding Heart

niedziela, 5 lutego 2017

BLACK ICE  -  Becca Fitzpatrick

 Wspaniała , bardzo wciągająca książka dla młodzieży!

W górach zginęła tego roku  Lauren Huntsman, Kimani Yowell i Macie O'Keffe... Kto następny?


Gdy 17-letnia Britt Pheiffer postanawiać w trakcie przerwy wiosennej wyjechać z najlepszą przyjaciółką  Korbie w góry Teton niespodziewanie dołącza do nich brat Korbie, były chłopak Britt  - Calvin. 

W drodze dziewczynom kończy się paliwo, głodne i zmarznięte szukają schronienia w górach... Ku ich radości znajdują domek letniskowy. Otwierają im dwaj mężczyźni: chłopak którego Britt spotkała przed wyjazdem na stacji benzynowej i po żądnie zbudowany nieznajomy. Jak się potem okazuje oboje są zbiegami, Britt staje się ich zakładniczką...W środku nocy każą jej wyruszyć z nimi na śmiertelnie niebezpieczną wyprawę w góry. Britt nie ma wyboru, jeśli nie wyprowadzi zbiegów z pasma Teton zabiją ją. 

Zapadła decyzja, Korbie zostaje w domku a Britt wyrusza w dzikie góry z dwoma groźnymi zbiegami.  Gdy dziewczyna odkrywa dowód na to że w okolicy grasuje morderca sprawy przybierają dramatyczny obrót... 






Nie podobało mi się jedynie to że pod koniec 
powieści książka z thrillera zamieniła się w romans,
w sumie dla niektórych to może być plus...


Książka bardzo mnie wciągnęła...
zaczęłam czytać ją wieczorem - skończyłam
o 3.00 nad ranem. Czytając ją byłam bardzo
rozemocjonowana, przestraszona i szczęśliwa
wraz z bohaterami!


UBIERZ SIĘ CIEPŁO, GDYŻ TA KSIĄŻKA PRZYPRAWI CIĘ O DRESZCZE. 
Jarosława Trocka (www.bazgroly.net)



Autor: Miśqa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz